sâmbătă, 5 aprilie 2014

Reborn !

22.07.2013 . Asta e data din care n-am mai postat. Deasemenea, asta e data in care am crezut ca am murit. Atunci am inchis cea mai lunga relatie a mea. Atunci am crezut ca nu voi mai iubi niciodata. Atunci am crezut ca nu voi mai fie fericit niciodata, Atunci m-am inselat .

05.04.2014 . Astazi e ziua cand am pus punct! La tacere, la durere, la suferinta, la regrete, la TRECUT. Astazi e ziua in care renasc, un om liber, o gandire curata si in sfarsit, un suflet refacut. Astazi am inchis in sfarsit usa care ma tragea intr-un fel inapoi. Astazi am ajuns la mal, valurile marii intunecate nu ma mai pot atinge. Astazi, sunt fericit!

 Astazi am descoperit ca nu sunt singur. Am cativa prieteni in spatele meu ,care stiu ca nu ma vor lasa sa pic. Sunt cateva persoane in viata mea, carora uit mereu sa le arat cat inseamna pentru mine. Larisa, Ani, Gaboss, Bogdan, Tibi, Georgiana, Marius, Goe, Alina, Ionut, Adela, Ardeleanu, Marina, Roxanica, Georgica, Sofia, Tiganu, Stoian, Ana Maria, voi sunteti cei carora le datorez ce sunt azi. Voi ati crezut in mine cand eu nu mai aveam puterea s-o fac. Fiecare in parte, ati avut grija de o particica din mine. Unii mai mult, altii mai putin. Unii mai des, altii mai rar. Cert este ca fara voi nu as fi fost astazi cel pe care il iubiti. Mi-ati dat viata si-am trait prin voi, de fiecare data cand noaptea se lasa in sufletul meu. Va iubesc, ba!

Viata este foarte simpla, noi insine o complicam. Pentru ca vrem mereu sa obtinem ce nu putem avea, pentru ca mereu tindem spre imposibil. Pentru ca sunt dati in care dezamagirea doare mai tare ca moartea. Pentru ca inima plange, chiar daca trupul este fericit. Pentru ca nu ne acceptam conditia. Dar tineti minte, dragi cititori: viata ii incearca doar pe cei puternici. In momentul in care sunteti intr-un impas din care nu vedeti iesirea, tineti minte: orice problema are o cauza si CEL PUTIN 2 solutii.

Acestea fiind spuse, va anunt ca blogger-ul din mine a revenit. O sa incerc sa postez cat de des posibil, fara un orar anume. Trebuie ma exteriorizez si eu cumva :)) .

Va pup !

Un comentariu:

  1. Vreau să spun rapid lumii că există o adevărată casetă de vraja online, puternică și autentică. Numele lui este Dr. Akhere. Recent m-a ajutat să-mi reîntâlnesc relația cu soțul meu care m-a părăsit. Când l-am contactat pe doctorul Akhere, el mi-a aruncat o vraja de dragoste, iar soțul meu, care a spus că nu mai are nimic de-a face cu mine, m-a sunat și a început să mă roage să mă întorc. Acum se întoarce cu atâta dragoste și grijă. Astăzi mă bucur să vă informez că această cască de vrăji are puterea de a restabili o relație ruptă. pentru că acum sunt fericit cu soțul meu. Pentru oricine citește acest articol și are nevoie de ajutor, Dr. Akhere poate oferi, de asemenea, orice fel de ajutor, cum ar fi vindecarea tuturor tipurilor de boli, cazuri în instanță, vraji de sarcină, protecție spirituală și multe altele. Akheretemple@yahoo.com sună sau WhatsApp cu numărul tău de telefon +233235887825

    RăspundețiȘtergere