miercuri, 2 ianuarie 2013

Welcome to my virtual home !.

Salut, eu sunt Florian, am 21 de ani si mi se spune "Kid". Prefer "Kid", pentru ca asa sunt obisnuit, majoritatea ma cunosc sub acest numele, in afara de rude, care din "Florinel, Florinica, Florinut" nu ma scot :)) (pariez ca fiecare dintre noi stie cum e).

De ce am creat acest blog? Buna intrebare. Adevarul este ca nici eu nu prea stiu. Probabil doresc sa ma afirm in aceasta comunitate prin postari care sa nu aiba legaturi cu nimic. Sau poate necesit atentie pe care nu o primesc 'in real life' . Sau poate pur si simplu sunt cuprins de "gripaa blogging-ului" si vreau sa-mi incerc norocul. Va las pe voi sa ghiciti :)).

Despre ce va fi acest blog? O intrebare si mai buna. Nu stiu. Va fi despre tot si despre nimic. Voi povesti situatii cu care m-am intalnit de-a lungul vietii mele notorii, voi promova tot ceea ce eu apreciez, imi voi exprima pareri, impresii, concluzii, decizii si argumente. Doar este blogg-ul meu. :)

Despre mine? Sunteti siguri ca vreti sa cititi asta? :)). O sa ma descriu succcint, nu vreau sa intru in detalii. 
Deci, sunt o persoana comunicativa. Mediul meu inconjurator se modeleaza dupa capacitatea celorlati de a comunica. Am multe anturaje, pentru ca nici unul nu a putut sa-mi ofere absolutul perfect. Iubesc respectul de sine si il apreciez oriunde il intalnesc. Sunt de parere ca fiecare persoana reprezinta nucleul in viata ei, deci trebuie sa ne apreciem pe noi insine pentru a putea sa apreciem ce ne inconjoara.
Defecte am destule..principalul ar fi egoismul. Sunt o persoana egoista, orgolioasa, mandra si de cele mai multe ori rea. Foarte incapatanat, nu dau inapoi de la nimic si NU fac compromisuri. Viata este cum este, daca esti indeajuns de destept sa o modelezi pentru buna ta supravietuire, viata iti va sluji la picioare, si nu invers. Daca intelegi ce spun :).

Alte intrebari? Mai bine nu. Viitoarele raspunsuri o sa le gasiti tot aici, in postarile mele viitoare. Vor urma, vor fi multe si sper ca si interesante. Pace!

2 comentarii:

  1. Prin Blogu-ul asta.. multi se pot regasii.. poate si tu ... o sa ajungi sa te regasesti..:* Te puuup si succes in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :*. PS: Eu ma regasesc normal, pentru ca despre mine si viata mea este blogg-ul :))

    RăspundețiȘtergere