luni, 7 ianuarie 2013

Tigan fara scoala multa

Dupa o seara cu baietii, m-am gandit sa postez si eu acum. Mai am o intamplare, tot din domeniul Vodafone-ului, care este tot la fel de reala si povestita tot de acelasi coleg(norocos om). Pay atention :

Acelasi coleg, la job, relatii clienti. La un moment dat ii intra un apel. La capatul celalalt un domn, de etnie rroma dupa accent, care incepe conversatia :

-Domnu', mi-am loat si eo un telefon d-asta de la voi din magazin, si cand vreau sa-l deschid imi apare aicisa sa bag un PIN. Ce bag?
-Incercati va rog sa tastati 1234. Este vorba de codul cartele Vodafone.
-Domnu', stati asa ca eu n-am scoala multa. O chem pe nevasta-mea, ca ea stie numerele.

(A lasat telefonu pe masa, lasand sa se auda pe fundal discutia intre el si piranda lui)

"-Faaaa! Vino fa incoa! Baga si mie 1234 aicisa ca asa a zis domnu' da la Vodafone!

(In secunda 2, se aud doua pereche de palme : jap, jap!. Tiganul continua:)

"-Faaaa, 'tu-ti dumniezaii matii!! Am zis 1234, nu stelute!"

Dupa cum bine stiti, codul pin apare sub forma "****" in momentul in care il tastezi pe telefon. Totusi, e de inteles tiganul..el nu avea scoala multa.

PS: Cat-a prostu' mancati-as!

Un comentariu: